Skrzydło: wykonane z kilku segmentów o szerokości 400 – 1300 mm, gładkie poszycie segmentów bramy przeciwpożarowej wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o gr. 1,0 mm, segmenty połączone ze sobą bez widocznych punktów mocujących, wypełnienie segmentów bramy całkowicie klejone z blachami poszycia gwarantuje najwyższą sztywność i wytrzymałość, całkowita grubość skrzydła 74 mm; powierzchnia w standardzie: ocynkowana.
Zamykanie: za pomocą przeciwciężaru w obudowie skrzynkowej lub napędu elektrycznego.
Otwieranie: ręczne lub za pomocą napędu elektrycznego.
Zawieszenie: standardowe typu D, każdy segment jest zawieszony na łożyskowanym wózku jezdnym.
Szyna jezdna: wykonana z zimnowalcowanego profilu typ „C”, ze stali ocynkowanej, mocowana do ściany lub sufitu za pomocą konsol montażowych w obudowie skrzynkowej.
Prowadzenie: podłogowe regulowane, poza światłem przejścia.
Okucia: uchwyty muszlowe lub pałąkowe (do bram o powierzchni > 10 m2) ze stali ocynkowanej mocowane obustronnie w płaszczu bramy, montowany na konsolach bufor gumowy spełniający rolę ogranicznika otwarcia, amortyzator hydrauliczny regulujący prędkości dojazdowe bramy.
Samoczynne zamykanie za pomocą przeciwwagi zwalnianej poprzez przycisk lub na sygnał z centralki pożarowej, równomierna regulowana prędkość zamykania uzyskana dzięki zastosowaniu amortyzatorów kołowych, utrzymanie przeciwwagi w pozycji otwartej za pomocą elektromagnesów 24V.