Ogłoszenia rekrutacyjne publikujemy w dodatku "Praca" Gazety Wyborczej oraz na własnej stronie internetowej. W Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie dokonujemy zgłoszeń wakatów.
Osoby najbardziej odpowiadające wymaganiom postawionym w ogłoszeniu przystępują do kolejnego etapu rekrutacji i są zapraszane na I spotkanie i rozmowę z przedstawicielami firmy. Podczas spotkania i pierwszej rozmowy kwalifikacyjnej weryfikowane są niektóre cechy i umiejętności:
- motywacja do pracy na danym stanowisku
- znajomość branży
- kompetencje i indywidualne cechy pożądane u potencjalnych pracowników
- znajomość języków
Pozytywny wynik skutkuje zaproszeniem na II dłuższe spotkanie. Takie całodniowe spotkanie w firmie pozwala lepiej poznać kandydatów i przede wszystkim zweryfikować znajomość oprogramowania deklarowaną w aplikacjach (wykonanie prostych zadań indywidualnych).